heyecan.

img_9828

Bana (heyecanlı) insanlar gerekmiş meğer! Son zamanlarda çok insanla tanışıyorum ve yoğun hissediyorum burayı. Sokaklarda daha çok dolaşıyorum çıkan güneşle, etrafa daha çok bakıyorum. İlk aylarda kendimi nasıl korumaya almışım gibi davrandığımı fark ediyorum. Sanki yalnızlığı tercih ediyormuşum o zaman, hava soğukmuş, insanlar içerideymiş, ben kapalıymışım. Zaten yalnız kalmayı da özlemişim buraya gelmeden. Biraz kendimle kalasım varmış herhalde. Şimdi yeni yeni alışmışım da bağlantıları son bir ayda bulmuşum gibi.

img_9792

Geçen hafta yaptığım dans filmleri gösteriminin sonunda projemize katılmak isterseniz yeni başladık sayılır çalışmaya demiştim. (Sanki ağları bulamıyor gibi hissettiğim zamanlarda kendim kapalıymışım, aramıyormuşum, onları bulacağım yerlere gitmiyormuşum. Birşeylerin sana gelmesi için senin o olasılıkları yaratacak birşeyler yapman, onlara alan açman gerekiyormuş. bkz: Duygu hayatı öğreniyor.) Bir kadın film gösteriminin sonunda yanıma gelip koreograf olduğunu ve bize katılmak istediğini söyledi. Bugün onunla buluştuk ve karşılıklı heyecanlanarak yer yer coşarak projeden bahsettik. O da kaç yıldır böyle bir fikrin aklında olduğunu söyledi .İkimizin de birbirine ihtiyacı varmış da birbirimizi bulmuşuz gibi. Nina can oldu projeye! Gözlerindeki heyecan beni de yeniden heyecanlandırdı. Artık daha bir heyecanlıyım! Türkiye’ye gelip sunmayı bile düşünüyoruz.

img_9788

Ve Türkiye Ermenistan Sinema Platformu’nun başvuruları varmış, filmlere destek veriyorlarmış. Onun için de çok heyecanlandım. Performans fikrinden de çok, sonra neyse ki Nina’yla buluştuk da şimdi ikisi için de heyecanım çok! Belki de Kyle’ın hikayesini bu sayede çekebiliriz!

img_9804

img_9814

heyecan.

Leave a Reply

